poniedziałek, 13 czerwca 2016

Dodatki w prasie: lipiec '16

Hej Kochane!

Jak pewnie większość z Was wie, w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii często do magazynów dodawane są dodatki. I nie mówię tu o tych malutkich blisterkach o pojemności 1ml. Są to próbki rozmiaru deluxe lub produkty pełnowymiarowe.

Często zdarza się tak, że są to produktu nowe, których producenci chcą przekonać klientów do zakupy swoich produktów przez ich przetestowanie, co według mnie jest najlepszym na to sposobem.

Podczas ostatniej wizyty w sklepie zauważyłam, że w wielu magazynach są bardzo fajne dodatki i tak sobie pomyślałam, że może nie wiecie a macie do nich dostęp, a może jesteście po prostu ciekawe, co w trawie piszczy :)


Sama zdecydowałam się na Glamour, w której do wyboru były produkty firmy ModelCo: kredka do oczu, konturówka do ust, tusz do rzęs i błyszczyk do ust. Zdecydowałam się na ten ostatni, jako że nosi nazwę lakieru do ust i myślałam, że będzie zostawiał na ustach więcej koloru. Niestety, jest to zwykły, praktycznie przezroczysty błyszczyk.
Cena: 1,56.


W magazynie Red można znaleźć duo kredek do oczu Rodial w kolorze czarnym i brązowym.
Cena: €6,53.


Marie Claire oferuje krem na dzień lub noc z Elemis w cenie €6,20.


W lipcu In Style proponuje kilka produktów Eyeko: cienki lub gruby eyeliner w pisaku, tusz do rzęs Black Magic lub drugi z ciekną szczoteczką no i oczywiście (zgodnie z panującym trendem) żel do brwi. Cena: €6,20.

Obiło mi się również o uszy, że do obecnego wydania Elle dołączona jest przedpremierowo najnowsza kredka do brwi Benefit. Niestety, nigdzie nie jestem w stanie znaleźć tej gazety więc trudno jest mi to potwierdzić.

Zabawne jest również, że w danym miesiącu dodatki są praktycznie w każdym magazynie, a w kolejnym dodatków brak. Ale na pocieszenie prawie zawsze można znaleźć malutkie saszetki z próbkami czegoś ciekawego (z powyższym Glamour przetestujemy również krem do twarzy z Clarins).

Co się dzieje w prasie w Polsce? Czy wydawcy doganiają już Zachód i dołączają jakieś gratisy do magazynów? Z tego co pamiętam z czasów studiów, nigdy nie było nic ciekawego, ale mam nadzieję, że się to zmieniło :)

Miłej nocy,
Klaudia xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz