niedziela, 13 października 2013

Zakupy: stało się... czyli Hebe w Krakowie.

Po długiej przerwie wracam znów, pełna energii i zorganizowana. Wakacje były cudowne, najlepsze w moim życiu. Odpoczęłam, ogarnęłam dużo spraw w swoim życiu, znalazłam pracę, zdałam wszystkie egzaminy i jestem gotowa wrócić do blogowego świata :)

Ostatnio trochę poszalałam, w związku z pierwszą wypłatą i otwarciem drogerii Hebe na Floriańskiej w Krakowie. Długo czekałam, ale się doczekałam.
No i proszę:



suchy szampon Batiste o zapachu wiśni - nie mogłam się doczekać, aż go wypróbuję. Działa świetnie, ładnie pachnie i na pewno będę sięgać po inne zapachy, bo cena 15zł jest na poziomie reszty drogeryjnych suchych szamponów a na promocji będzie jeszcze bardziej atrakcyjna;

żel do brwi Catrice - chciałam coś do lekkiego podkreślenia moich jasnych brwi i zdecydowałam się na ten, bo polecała go Alina, koniecznie odwiedźcie jej blog tu jeśli jeszcze jej nie znacie;

kredka Miss Sporty w kolorze eucalyptus - to z kolei zakup zainspirowany Basią z kanału callmeblondieee w pięknym ciemnozielonym kolorze;

maseczka przeciwtrądzikowa Dermaglin - świetnie działa na moją cerę, idealnie ją oczyszcza. Ma trochę wyższą cenę niż inne maseczki, ale zdecydowanie jest tego warta;

temperówka/strugaczka Catrice - potrzebowałam nowej, a ta była w dobrej cenie i jest idealnie ostra;


 Oprócz Hebe uzupełniłam swoje braki również w innych sklepach.

baza pod cienie Paese - ma dobre recenzje a potrzebowałam nowej, bo moja Artdeco ostatnio zaczęła się buntować;

korektor-kamuflaż Catrice w odcieniu 1 - mój nowy must have. Tani i świetny!


błyszczyk Colour Alike w kolorze 47 - natknęłam się na niego przypadkiem, a uwielbiam te błyszczyki. Kolor jest idealny, długo utrzymuje się na ustach. Za 14,50 zł nie można chcieć nic więcej;


Od lewej: błyszczyk Colour Alike nr 47, żel do brwi Catrice, kredka Miss Sporty w odcieniu eucalyptus

woski zapachowe Yankee Candle - w końcu spróbowałam i na pewno zagoszczą u mnie na dłużej. Jeden wystarcza na kilka użyć, mocno pachną, świetnie nadają się na zimne jesienne dni. Wiśnia kosztowała mnie 4,50 zł, noc letnia 6 zł. Jak zużyję to wrócę po więcej. Można je znaleźć w sklepie na ul. Miodowej w Krakowie.


Mydło Aleppo 30% - ostatnio zmieniłam całkowicie swoją pielęgnację skóry na naturalną, a to mydło jest idealne dla skóry problematycznej; świetnie sprawdza się także przy skórze suchej i alergicznej oraz takiej z problemem łuszczycy. Więcej na ten temat wkrótce.


maska do włosów Natur Vital z aloesem - czytałam na jej temat dużo dobrego i przy okazji wizyty w Naturze kiedy była na promocji zdecydowałam się ją wypróbować. Na razie sprawdza się świetnie!

  

 Jako, że zagłębiam się we włosomaniactwo to zaopatrzyłam się też w kilka rzeczy do moich włosów:

szczotka Tangle Teezer - już nie wyobrażam sobie bez niej życia! Teraz mam ochotę czesać się co chwila, a wcześniej unikałam tego jak ognia;

maska Kallos Latte - moja ulubiona, zrobiłam zapas za okazyjną cenę;

olejek IHT9 do wypadających włosów - podobno działa cuda :) jest to mieszanka olejków oraz ziół, w tym kozieradki. Już testuję, bo jesień nie działa dobrze na moje włosy. Dam znać jak zadziała;

Indyjski szampon w pudrze Heenara - są to po prostu sproszkowane kwiaty i zioła, które oczyszczają włosy i nadają im orientalnego zapachu. Zobaczymy jak zadziała na moje włosy.
Dwa ostatnie produkty można znaleźć w mydlarni Amellie w Krakowie na ul. Starowiślnej i w przejściu podziemnym przy Dworcu Głównym.

Na dziś tyle, ale obiecuję, że nie zniknę ponownie w najbliższym czasie. Mam dużo zaplanowane i trzymam kciuki, że czas pozwoli na 2 - 3 wpisy tygodniowo.

Dobrej nocki,
Kia xx





3 komentarze:

  1. hej, gdzie udało Ci się dostać błyszczyk colour alike? poszukuję go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w drogerii Jasmin przy Nowym Kleparzu, w małej drogerii na targu przy ul.Lea, a ja swój kupiłam w drogerii koło Polo marketu na ul. Komandosów (ale niestety chyba już nie ma tego jasnego koloru). Poszukaj w jakichś małych, osiedlowych sklepach z kosmetykami ;)

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń