poniedziałek, 20 stycznia 2014

TAG: Nominacja LBA.

Witam w ten deszczowy krakowski wieczór.

Kilka dni temu dziewczyny z bloga Alizanna (klik) nominowały mnie do nagrody:


I jest to nic innego jak wyróżnienie bloga, docenienie pracy oraz sposób, by nowe blogi zyskały więcej rozgłosu. Dziękuję dziewczynom z całego serca, jest mi bardzo miło i z przyjemnością odpowiem na pytania:

1. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia? 
Bez podkładu. Rzadko wychodzę bez niego z domu, a wszystko przez wypryski i przebarwienia po nich. Mam nadzieję, że niedługo już mnie opuści, bo ileż można, haha.
 
2. Kredka czy cień? 
Hmmm... Cień, bo cieniem też można zrobić kreskę. Ostatnio na co dzień używam cienia w kremie z Maybelline w kolorze 'barely branded', bo jest szybko i nawet nie muszę używać pędzelka.

3. Jaką osobą chciałabyś być na jeden dzień i dlaczego?
Chyba po prostu jakimś facetem, ciekawa jestem co im tam siedzi w głowach :P

4. Twoja słaba / mocna strona?
Lenistwo to chyba najbardziej irytująca z moich cech. Często sama się na siebie złoszczę, bo coś sobie obiecuję, a jak już rozsiądę się z laptopem pod kocykiem to nie ma ratunku. Nawiasem mówiąc, wiosną/latem jestem zupełnie innym, pełnym energii człowiekiem. Po prostu do życia potrzeba mi słońca i ciepła.
Moja mocna strona to chyba lojalność, chociaż niestety wielu to już wykorzystało. Ale usilnie staram się nie tracić wiary w ludzi.

5. Optymistka czy pesymistka?
Realistka ze skłonnościami do pesymizmu, bo zawsze wolę przygotować się na najgorsze, a później miło rozczarować :)

6. Czego najbardziej się boisz?
Węży i szczurów. I przepowiedni, nie czytam ich i nie chcę o nich słuchać, bo mnie przerażają.

7. Horror czy komedia romantyczna?
Komedia romantyczna i dramat to moje ulubione gatunki.

8. Jakim aparatem robisz zdjęcia? 
Canon 450d. Bardzo go lubię, muszę tylko zainwestować w lepsze obiektywy.

9. Jeśli używasz to jakich programów do obróbki zdjęć?
Po prostu Picasa.

10. Gdybyś mogła cofnąć czas to czy coś byś zmieniła w swoim życiu?
Jest kilka rzeczy, których żałuję z 'okresu buntu', ale uważam, że wszystkie doświadczenia – i dobre i złe – kształtują nas na takich, jakimi jesteśmy teraz. Cieszę się, że jestem silna psychicznie i byle wydarzenie mnie nie złamie.

11. Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga?
Moje zainteresowanie kosmetykami i to, że nie mam nikogo takiego na co dzień, z kim mogłabym dzielić swoją pasję. A teraz mam gdzie się produkować :D

Chciałabym nominować każdego, kto zechce na moje pytania odpowiedzieć i zostawi mi linka w komentarzach poniżej.

1. Książka, która miała na Ciebie duży wpływ?
2. Ulubiony zapach?
3. Błyszczyk/szminka, która już zawsze będzie z Tobą?
4. Trzy piosenki - obsesje?
5. Najlepsze odkrycie 2013 roku?
6. Coś, co mogłabyś/mógłbyś jeść codziennie?
7. Róż czy bronzer?
8. Najlepszy podkład?
9. Niezawodny sposób na chandrę?
10. Łowca okazji drogeryjnych czy koneser kosmetyków wysokopółkowych?
11.  Najlepsza marka lakierów do paznokci?

Zachęcam również do odwiedzenia bloga Alizanna, dziewczyny mają tam cudne makijaże wraz ze zdjęciami, jak krok po kroku je wykonać :) Polecam serdecznie!

A tymczasem miłego wieczoru i do usłyszenia Kochani,
Kia xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz